söndag 10 mars 2019

Lovet

Jag känner mig så lyckligt lottad när jag går till mitt jobb. Nu har vi haft lov och mina nya fina kollegor hade planerat upp det så himla bra. Trots att det blev sjukdomar och bortfall av personal så löser sig allt riktigt fint. Jag tror att barnen också haft ett fint lov. Vi har bakat semlor, bowlat och på fredagen tog vi en tur hem hit. Kollade på djur, Sara har ju världens gulligaste kaninungar igen. Vi var också till Hallen och skuttade runt, vi hade Uno med och han är nog världens bästa barnhund. Jag hann också planera lite och städa. Så lovet har varit vilsamt ändå trots att jag inte varit ledig. På fredagen kom Emil hem och vi skjutsade honom till Bollnäs på eftermiddagen. Vi var också och hämtade golvet på Beijer. Hela 50 kvm blev det till Hall och sovrummet 😱 På lördagen tog vi en promenad i skogen på skaren som höll och sedan var jag till Hallen och tränade jag med Helen. Vi körde lite olika grejer, lite lydnad och slalom. Uno apporterade faktiskt med att byta mot boll, trots att Helen körde med Kiwi samtidigt. Det var riktigt duktigt! På eftermiddagen var jag dit igen och lagade lås och förberedde inför tävlingen på söndagen. På kvällen kom båda barnen hem och käkade. Efter det kollade vi på mellofinalen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar