tisdag 19 mars 2019

Snö och mera snö

Det känns som om vintern aldrig tänker ta slut. Eftersom jag stängde på fredagskvällen blev det morgonträning i Hallen. Vi körde A-hindret och det gick superbra. Helgen ägnades till stor del till hundträning. Agilityträning på lördagen för klubbens räkning (istället för fortsättningskurs) och egen träning på söndagskvällen. På söndagen på dagen var Lena, Laila och jag till Skutskär på distriktets årsmöte. Trots att det var ett väldigt snöande då också, i Skutskär regnade det mest. Ska sitta i den styrelsen ett år också nu då. Blev så full i skratt för trots att man tänker att man ska då inte ta på sig en massa så slutade det med att både Laila och jag åtog oss en massa 😂 men herregud man kommer ju aldrig hem annars. När de började prata om hemsidan så tänkte jag att enklast är väl att man tar sig an den. På måndagen var vi typ hela dagen i Hallen. Först var Helen och jag där på förmiddagen och sedan var det ju kurs på kvällen. Har fått det nya däcket som känns stadigt och trevligt. På måndagen kom han också och klippte fåren. De blev superfina!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar