måndag 11 mars 2019

Obehagligt

Har haft det lite jobbigt ett tag igen, känt mig paranoid och som att jag överreagerar på vissa saker. Känt mig som den minsta lilla skit och ensammast i världen. Jag blir så jäkla förbannad när någon får mig att känna så. Obehagskänslan är värre än tanken på att en inbrottstjuv rumlat runt i ett par timmar inne i Hallen. Har blivit tvungen att titta igenom mina gamla sms, mail och blogginlägg för att se om jag har överdimensionerat detta. Det har jag inte, jag blir bara mer och mer säker på min sak. Jag har tagit avstånd och brutit kontakten med en del personer under de senaste åren. De har också gjort så mot mig och de flesta av dem inser att de ska hålla sig härifrån. Man måste ju ändå ge gudfader, assistenten, kajorna och strutsarna kred för det. Att de håller sig borta och ur mitt liv. De håller på med sitt och jag sköter mitt liksom och det mår vi alla bra av. Men sedan finns det andra som kramlar sig fast och dyker upp nära. När det gäller min spelhalva är jag ganska klar över hur jag vill att det ska vara. Vissa har inget här att göra, är inte välkomna. När det gäller Hallen tex så är den privatbyggt och full av mina privata grejer. Det blir fruktansvärt obehagligt för mig och jag vill bara spy.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar