onsdag 15 augusti 2012

Fagersta och Mora

I helgen så for grabbarna och jag till Fagersta och körde klass3 på lördagen. Det blev 4 disk, i hoppklassen diskade jag båda hundarna på samma hinder. Det var ett som man skulle ta bakifrån. Jag var på tok för sen i min handling. På söndagen var det Salsas tur då det var dubbla klass1 i Mora. Hämtade upp Liza och Carina, kul med sällskap. Sedan var det ju en hel drös Bollnäsare där som det gick riktigt bra för. Det var kul att se! Calle och Åsa fick tex två pinnar i agility med sig hem och två vinster! Leon och Anna fick hämta pris mest hela tiden. Heléne och Morgan slog också till med en vinst liksomAnn och Douglas! Kul! Stort grattis! Salsa var duktig. I första agilityloppet fick hon 10 fel, det var en rivning och sedan en vägran på gungan som hon gick på väldigt snett och gled av. I andra agilityn fick vi också 10 fel, ingången på slalom och A-hindrets nedfart. Hon kom 6:a i båda klasserna på 10 fel och i Mora där får man pris när man kommer 6:a så det var lite skoj. I första hopploppet blev det disk då hon gick ur slalom och jag fortsatte. Men i det andra så slog hon till med ett snabbt och felfritt lopp. Startnummer 1 och placering 1 och pinne (den sista i hopp) Det kändes riktigt bra att avsluta dagen så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar