torsdag 9 augusti 2012

Timrå

Lyckades efteranmäla Salsa till Timrå då jag missat att anmäla dit. Tre lopp blev det. Två med tio fel och ett diskat. I agilityklassen rev hon bland annat muren som hon tyckte var lite konstig. Hon sprang ju inte runt den i alla fall ;) det brukar hon göra när det är nåt hon inte förstår. Hoppklasserna var faktiskt riktigt svåra för att vara klass 1. Alla tre banorna hade det gemensamt att det var en klar fördel att lämna de i starten en längre tid då startlinjen var ganska svår. Första banan var det ett parti där det var en tunnel och sedan ett staket med tre hinder. Jag tror jag skulle haft problem att lösa det även med Kovo. Jag hann inte alls med, sedan var det lite svåra linjer på banan också. Det blev en vägran och en rivning och en tredje plats på 10 fel. Var bara en nolla. I den sista var det ett staket som hon missade ett hinder i och blev diskad, annars löste hon den banan fint tyckte jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar