lördag 4 augusti 2012

Plötsligt händer det!

I senaste inlägget så skrev jag ju att det var Salsas tur. Vet inte om det var jag som bestämde mig att koncentrera mig eller om det plötsligt bara hände. Jag hade ju tittat på filmer och sett vad fin hon fläckvis var. När jag ställde mig i starten i agility 1:an på lördagsmorgonen har jag nog aldrig känt mig så lugn. Tog det lugnt i överkant på kontaktfälten, så tiden blev ju inte den bästa. Men det räckte till en 3:e plats och första pinnen på ett år. Sedan nollade vi även hopploppet som vi vann! På söndagen var vi nere på jorden igen med två disk men det var bra lopp i det stora hela så jag var nöjd ändå. I onsdags var vi på kvällstävling i Hudik och körde två agilityklassen. Det blev en disk och en vinst! Så helt plötsligt har hon två pinnar i varje. Skönt att det lossnat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar