onsdag 25 juni 2014

3 veckor

Efter två ganska bra dagar så kom onsdagen tre veckorsdagen. Dagen i dag har varit så där seg igen. Redan när jag vaknade i morse så kändes det motigt, kanske jag fick känna på en smula av hur Olle känt det. Jag fick tvinga mig ur sängen för att sedan sitta och stirra framför mig i typ en timme innan jag kom iväg med dogsen. Bara vi klev ut på bron så började det regna men jag orkade inte ta på mig regnkläder vilket resulterade i en ganska blöt Karin. Jag har varit seg hela dan och har fått tvinga mig till att göra ett par saker på min lista som jag gjort. Jag är inte riktigt van med att känna mig såhär, jag brukar kunna jobba jämt. Nu blir jag trött på en gång och allt går så långsamt. 

En bra sak jag gjort är att föra över gamla bilder från cd skivor till ett externt minne. Jag har haft ett stort behov av att se gamla bilder och filmer. Hittade filmer som jag inte kom ihåg tex från Öland när SM gick där 2008. Vi hade filmat en del och då var det fortfarande en glad pojk på film. Jag har så otroligt många bilder på Olle med hundarna. Dom verkligen älskade honom för att han var just den han var. Snoddas och han kan få en hel fotobok om man vill. 

Jonas drog till Göteborg på resa arrangerad av fritidsgårdarna denna veckan. Det känns otroligt tomt och konstigt, helt plötsligt är vi bara tre här hemma. Dessutom hade han varit med och handlat innan, han köpte typ 8 kg korv. Jonas gillar korv men vi andra är ganska less på korv vi nu. Hoppas han hittar några Goa korvar i Göteborg. 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar