söndag 15 juni 2014

Det var bra

Det var riktigt skönt faktiskt att komma bort några dagar. Det var ett riktigt beslut det känner jag nu. Väl hemma igen så har jag trots allt samlat lite kraft. Jag behövde få träffa alla mina hundvänner också. Och jag behövde få springa agility och det var riktigt roligt i alla fall andra dagen. Men det var lite nervöst på veterinärbesiktningen då jag fick springa i cirklar. Han var tydligen stel i bak, jomenvisst är han stel men han är ju faktiskt 10 år också. Han hoppade väldigt bra i alla fall trots maxade hinder. Laget gick det ju inte så superbra för. Jag diskade mig på lördagen och Liza på söndagen. Vi fick således räkna med alla fel de övriga tre drog på sig och det var många det. Men vi var i alla fall runt och det blev en åttonde plats totalt det. Första gången vi går runt på ett SMbye the way. Sedan har vi ju fått titta på otrolig agility och rafflande uppgörelser. I dag såg vi de individuella finalerna via livesändningen och jisses vad spännande det var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar