måndag 15 december 2014

Helgen

Helgerna går så fort när man går i ladugården. På lördagen hade vi lagträning, jag hade bara salsa med. Det var nog tur för det var så svårt och jobbigt. Vilken grym kondis man har.... eller nää. Tog en del fina bilder med musikhjälpen-tema men jag hann aldrig skicka in dom. Skyndade mig att äta och gå med hundarna för sen var det dags för ladugården. Vi flyttade isär de som var i kalvningsboxen och mockade ut. Sedan ställde vi in en annan, säkert fel ko. Det är två som har tid ungefär samtidigt och en 23:e. På kvällen var Sara, Anna, Maria och jag till Bollnäs på Anders wendin. Drack två öl och kände mig yr, väldigt vad man tål alkohol då. Kom i säng sent och var skittrött på söndag morgonen. När jag kom in från ladugården la jag mig på soffan och sov i en timme. Sååå skönt för sen hann jag inget mer än att gå med hundarna innan det var dags för ladugård. Var till hundhallen och plockade bort två burar, då Thomas varit dit med de nya. Såg ju mycket trevligare ut det!



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar