torsdag 18 december 2014

Trött

Jag är så himla trött hela tiden. Kan liksom sova i 9 timmar och ändå vara helt slut. Trodde att det bara var vi som kände oss så men det låter som att flera andra också är det. Kan det bero på den extremt mörka hösten. Utan frost och snö blir det extra mörkt. Två dagars jobb är i alla fall till ända. I går fick vi den godaste jullunchen alla tider på skolan. Idag var det musikunderhållning i matsalen då Kulturskolan kom och spelade. Vi hade även pysseldag hela dagen. Jag och Monika delade på en station det var bra så slapp jag börja tidigare. Zernitlera är att föredra före glasmålning i alla fall och trots att katten sov med mig i natt så var jag lika trött idag. I morgon blir det också lite jobb ( trots ledig fredag) eftersom jag ska träffa data gubbar. Hoppas vi kan lösa en del problem då. 

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar