torsdag 21 april 2016

Ännu kortare vecka

Brukar ju tycka att mina jobbdagar på skolan går så fort och den här veckan gick det ännu snabbare. Det var mest för att jag var sjuk i början på veckan. På måndagen var det som om jag hade en kran i näsan. Gick med ett papper under snoken och nös hela dan. Kollade på en serie på SVT play som jag missat (6 avsnitt). Det var ett ganska behagligt läge att halvligga. Bestämde redan då att jag skulle vara hemma på tisdagen. Skönt för då kunde jag sova ut. Var mycket bättre på tisdagen vilket var tur för då orkade jag i alla fall städa lite här. Förstår inte varför det blir så skitigt när jag är borta.
Jo, eller det förstår jag visst för det är bara jag som ser att det är skitigt. De båda andra verkar ju helt immuna mot skit. Jag ska också bli det för det verkar skönt, tycker jag. Hur som haver så blev det ju bara två jobbdagar och då gick det ju fortare än vanligt. Dessutom var vi till Söräng på samverkan på onsdagseftermiddagen. Idag har jag varit och sjungit med förskolan. Det är nästan så man har rockstjärnestatus bland en del där bara för man har med sig gitarr och en väska med instrument. Sedan har jag haft 5-6 orna också och det är mysigt det med. Vitsippor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar