onsdag 13 april 2016

Utsläpp

Gårdagen kändes som världens intensivaste. Var ju på jobbet till 16.30 och sedan gick jag ut och krattade en timme när jag kom hem. Var in och gjorde mat och åt när gubben kom in. Sedan var vi ner och hämtade svärmors bil som har en förmåga och stanna titt som tätt. Nu stod den på Handelsbankens parkering. Vi hade med oss ett spätt och skrämde igång den (he, he) nädå men jag startade och gubben slog på startmotorn. Sedan fixade jag åt fåren. Stängde en drivfålla och fixade med vatten. Ställde upp foderhäcken med ny bal i. Sedan var det mörkt! Idag på morgonen så gick jag upp med fåren dit upp. De blev faktiskt riktigt glada. Tog till och med lite lyckoskutt några av dem. Två av dem skuttar inte så mycket, de börjar bli skruttiga i sin bakdel. De är ju ganska gamla mina får nu. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar