lördag 16 april 2016

Återträff

I fredags morse skjutsade Stefan mig till tåget som gick vid 7 på morgonen. Färden gick mot Norrköping och jag bytte tåg både i Gävle och Stockholm. Kom fram i ungefär rätt tid och traskade till hotellet där vi skulle bo. Det var redan några som var på plats, hörde deras välkända garv när jag klev in i foajén. Vi väntade in alla utom Anneli som skulle komma senare. Vi var och åt lunch, sedan fick vi gå och titta på deras fina konserthus. Blev visade runt av en kvinna som jobbade som producent och pedagog där. Det var en av Norrköpings alla gamla fabrikslokaler som byggts om. Efter det åkte vi till A-K fina musiksal och började dela med oss av allt material alla hade med sig. Vi åkte sedan vidare hem till A-K där vi blev bjudna på den finaste middagen. Vi hade riktigt trevligt och jag tror inte jag skrattat så mycket på länge. Det är helt enkelt en galen samling folk det där. Tog taxi tillbaka till hotellet och dumt nog så gick vi till baren. När vi äntligen åkte upp till rummet kring halv ett så funkade inte våra kort. Drygt när man bara vill sova. I morse så var jag inte jättepigg precis. Efter frukost så blev vi upphämtade och åkte tillbaka till skolan och fortsatte. Det blir helt klart lite stressigt att hinna med. Gemensam lunch blev det innan några skulle åka. Mitt tåg gick inte förrän kvart i sex så jag hann både shoppa och fika. Fördelen är att det går direkt till Gävle. Ännu så länge håller det tidtabellen och om det går som det ska är jag i Kilafors 22. Hoppas bara jag får fart på gubben för det skulle vara lite drygt att gå hem.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar