måndag 13 mars 2017

Agilitysemester

Tig Vie och Uno med mig på en tur till Västernorrland och Söråker. Tävlade på eftermiddan på lördagen så behövde inte plåga upp mig jättetidigt. Det var agilityettor på lördagen. Tävlingarna var klar runt två. Bodde på hotell och låg mest å slöa på rummet. Kollade på mello och åt sallad som jag köpt med mig. De var så himla avspända båda hundarna, låg bara och sov trots att det var ungar som sprang och skrek i korridoren. Ramlade i entrén på väg ut på kvällsrundan. Slog armbågen nåt så in i Norden. Icebuggs är bra men inte på stengolv, hala stengolv. Kunde inte ens borsta tänderna med höger. Fasiken! Tog en värktablett innan jag la mig och sov hela natten. På söndagen var det hoppklasser så då blev det lite tidigare eftersom klass två började. Mycket lättare och roligare att köra klass två. Det händer för lite i klass 1. Uno blir det jättetydlig på. Det blev inga resultat att skryta om alls. Vie har strulat i slalomen i alla klasser. Uno rev en hel del, kan bero på att han halkade mer denna gången. Han har väl ökat farten ett snäpp. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar