lördag 18 mars 2017

Lång vecka och armelände

Den här veckan kändes lång kan bero på att det blev tre stängningar på raken. På torsdagen var Karin och jag till Helena och kollade in hennes gulliga lägenhet på Klippan. Där kommer hon nog trivas. Vi fick god mat och satt och surrade bra länge. Fredagen kändes som en evighet då jag var vid slöjden redan vid halv 8 och sedan stängde. Jag var väldigt seg ett tag där på fredagskvällen efter att jag varit ut med hundarna. Min arm har gått från blå,gul och grön. Det är jättekonstigt för ju längre veckan gått ju ondare har jag. De första två dagarna tyckte jag att jag blev bättre men i slutet av veckan har jag haft värk hela tiden. Detta trots att jag äter värktabletter så mycket man får, Jäkla skit, sover dåligt också och kan inte sno hopprep. Man märker ju vad grymt dålig man är med vänster i alla fall såna här gånger.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar