torsdag 23 mars 2017

Måndag i vårdsvängen

Fick liksom sätta mig och ringa allehanda vårdfolk eftersom jag inte blivit så mycket bättre i armbågen. Blir lite nojig när det står att man får äta värktabletterna högst fem dagar i rad. Jag har försökt att hoppa över mitt på dagen men då får jag sån fruktansvärd värk. Så det var bara att sätta sig å ringa, först rådgivningen och sedan hälsocentralen. Fick en tid efter lunch och fick då avbeställa Unos tid i Gävle också. Sedan ringde jag veterinären och fick lite smärtstillande utskrivet till Kovo för han är sämre igen. Efter besöket på hälsocentralen så for jag upp på röntgen. Det var i alla fall ingen spricka så det var ju bra. Fast då trodde han att det var en skada på senan och att det kunde ta jättelång tid att bli bra i. Vet inte om det var nå bättre. På måndagskvällen var Liza, Helen och jag och tränade. Det är som vanligt jättekul och man glömmer till och med att man har ont i armen. Gick dit lite tidigare och dammsög och tränade lite före med Salsa och Vie. Körde bara Uno sen. Vet inte men Vie känns lite plåstrig på mig, får  träna stora cirklar eller nåt så hon släpper mig. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar