lördag 11 mars 2017

Effektiv fredag

Tog kompledigt då jag hade kortdag på jobbet. Tänkte skynda mig till Hallen och städa innan det kom folk men blev sen. Var till verkstan och hjälpte svärmor med några papper, när jag väl kom till Hallen hade det redan dykt upp folk. Fyllde bara på papper och vatten. Var hem och gick långa rundan i skogen. Det var hur fint som helst med allt det vita och solen. Det är faktiskt mycket snö kvar där ännu. När jag kom hem stängde jag in fåren eftersom Uhlås kom och klöpp dom. De små blev jättesmå utan all ull. Det syntes också på baggen vad han tappat hull under ullen. De andra gamla är det faktiskt ett helt annat stuk på. Efter han hade åkt åt vi lunch. Uppdaterade klubbens hemsida och åkte till Hallen och dammsög och torkade golvet. Hem och matade får och hundar. Duschade och sedan var vi till skolan och åt. Uppvaktade Sara som fyllde år på torsdagen. Emil och Jonas var också med. Så himla gott med lamm!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar