torsdag 8 januari 2015

Förvirrad

Känner mig ganska gammal och förvirrad. Det började egentligen med att Liza började prata om vilket SM som varit mitt första. Jag har då knappt någon koll alls på årtal i alla fall. Sedan höll Jonas på och frågade om när Norrlandsporten stängde. Kommer inte ihåg det heller.  Dessutom har jag väldigt svårt och komma ihåg folk som jag gått i skolan med tex. Det gäller även senare år, har svårt att komma ihåg de jag gick på högskolan med. Ändå hade ju vi så mycket läger och sånt. Grannar och folk i byn har jag heller ingen koll på. Jag är helt enkelt inte intresserad tror jag och då glömmer jag. Den här veckan bara försvann jag vet inte var. Det var ju trettondagen på tisdagen så jag gick tre stök i ladugården. Igår skulle jag ha jobbat på fritidsjobbet men fick äntligen ta ut min komp. Nu är jag på noll igen får se hur lång tid det tar att skaffa sig extra tid denna gång. Vet att jag sk jobba en måndag då vi ska bort på friskvård och jobb. Jonas och jag åkte på Ikea då på onsdagen. Köpte en del smågrejer men även två nya kontorsstolar, en fotpall och ett skoskåp. Vi hittade en svart dyna till fåtöljen så nu är snart allt det röda i rummet borta. Sedan köpte vi 20 pallar till skolan. Dom ska 5-6:an få skruva ihop en varsin. Våra grejer höll Jonas på med hela kvällen i går. Det är ju det värsta med Ikea annars att man ska montera grejerna. Vi hittade inne fotbollsskor till Jonas också. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar