tisdag 27 januari 2015

Liten fjälltripp

På söndagsmorgonen blev jag upphämtad av kollegor för en liten kombinerad hälso / jobb resa. Vi är ju sex stycken så vi hade hyrt en bil där vi alla fick plats. Efter att vi kommit åt bilen, det var en korts stunds panik då koden jag fått inte stämde. Vi kom i alla fall iväg vid 8.30 från Bollnäs. Resan gick till Storhogna och vi klev ur bilen till en solig men kall dag. Vi åt lunch, fick våra rum och tog en liten promenad. Sedan var det dags för lite träning för några och behandling för andra. En del slappade bara i bastu eller bubbel som jag. Jag hade beställt klassisk massage i 50 minuter så hon hann gå igenom hela mig. Jädrar vad ont jag hade i mina ben, sedan blev det lite mer bubbel innan det var dags för trerätters middag. Inga festpinglor precis vi var nämligen trötta allihop och det var skönt att gå och sova. Det var jättefina stora rum. Unnade oss lite sovmorgon och sedan lång frukost. Sedan satte vi oss och betade av en grovplanering och prat om elevens val. Vi lunchade innan vi begav oss hemåt. Trevligt att hänga lite med både nya och gamla arbetskamrater. Man får känna varann lite bättre och det blir inte bara jobbprat. Tog lite bilder men vet inte om det framgår hur fint det var där. Det var liksom en innergård med mycket grönt där restaurangen låg. 





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar