fredag 2 januari 2015

Mellandagar

Efter jul så höll kylan i sig i flera dagar, en dag var det så kallt så jag bara vägrade gå till skogs. Bokade hallen i två timmar och promenerade dit. Hann köra två olika övningar, jag måste verkligen sätta upp balansen lite oftare. Tränade staket, threadles och blindbyten. Ja, fast med Uno inga threadles.... Sedan kom Erika och Lava dit en liten stund också. På måndagen jobbade jag, det var Malin och jag och 5 barn. Ett gäng från styrelsen var där och fixade en del, bland annat höll de på med pannan som förståss hade krånglat hela helgen. Det var lite kallt där men det blev bättre under dan. På tisdagen var jag helledig då Sara gick i ladugården. Jag for till Bollnäs och handlade en del. Hade Jonas med mig för han skulle kolla på skor. Hittade inga skor men två par joggingbrallor blev det. Sedan var vi på Granngården och handlade åt gubben. Köpte lite nya kuddar, plädar och gardiner till rummet som passade med nya soffan. Sedan skaffade jag fler plastbackar med lock till mitt skafferi. Nu ska väl råttorna ge upp.

Snoddas har verkligen frusit!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar