tisdag 21 april 2015

Helg

Jag tog faktiskt studieledigt i helgen. Tycker jag har suttit varje ledig sekund med plugg innan jag for till Umeå. Har ju gått i ladugården också förståss. Vi provmjölkade 2 stök och då tar det ju lite längre tid också. På lördagskvällen kom vi in vid halv nio. Men man kan ju ha sämre nöjen än så. Jag har faktiskt skissat lite också till blivande skoljobb, vårt tema är nämligen närbilder. Det är ju lite skillnad på att vara ledig och ledig. Men jag hann i alla fall börja kratta lite men på söndagen en blåste det så fruktansvärt så det inte gick. Började flytta omkring möbler då Jonas har flyttat in i sitt nya rum. Eftersom jag nu ska flytta från 4 garderober till 2 behöver jag verkligen sortera. På söndagkväll kom vi i alla fall iväg och se farbrors film på bio. Hela dan fick vi planera och lägga upp så vi skulle hinna klart. Allt måste flyta på och inga brunstiga kor får strula liksom. Det är ganska stressande så det är ju inte så ofta man vill åka bort på nåt. Filmen var i alla fall riktigt bra.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar