söndag 5 april 2015

Svettigt

Jag förstår inte varför jag måste skjuta upp alla uppgifter till sista stund. Har jobbat med min reflektion som skulle lämnas in i dag de senaste dagarna. Utom när Jonas och jag fick för oss att börja riva ner tapeter i hans nya rum. Gissa om hundarna var mitt i kaoset, nu ska jag spackla lite så snurre kan måla på lover. Annars har jag gått i ladugården och promenerat hundarna. Har fått två bebisar. En går i kalvningsboxen och en hade vi fått idag. Den kon kunde inte gå med sina tvillingar förra året. Vi fick plocka bort dem då hon stångade på dem. Så det var väl lika bra hon kalvade i båset. Nu är det bara 6 kalvar kvar som ska födas här på gården. I går på påskaftonen var vi till Gittan och åt på kvällen. Emil stack till Bollnäs och Jonas var på födelsedagsfest. Anette och Hasse var också med. Vi firade Gittan lite i förskott och vi hade köpt en iPad till henne. Vi hade även skaffat en förstärkare och vi hade ett litet elände när vi skulle koppla ihop den med routern. Fy vad jag kan bli galen när sånt inte fungerar. Upptäckte också att min iPhone  inte hittade nåt wi-fi alls, bara stod och snurrade men det har jag fixat idag. Fick återställa nätverksinställningarna. Köpte en iPad till oss också, Stefan har ju velat haft en i stället för sin sega dator. Nu kan han ligga och surfa i soffan. 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar