söndag 26 april 2015

Shit vad fort det går

Arbetsveckan hann knappt börja förrän den var slut. Har inte kommit ikapp med planeringen så nästa vecka kommer väl också bli improvisationsrik. På tisdagen var vi iväg med 3-5:an och såg en opera. Jorden runt på 80 dagar, den var riktigt bra. Det tyckte ungarna också. På eftermiddag hade vi träff med Kulturskolan som kommer till oss för 31/2 dagars musikprojekt. Så skönt att bara få flyta med och nån annan planerar upp. På onsdagen fick jag jobba lång dag eftersom hela skolan skulle till Bollnäs. Det var bad och lunch på sporthallen sedan delade vi på oss. Jag var med 5-6:an på värmeverket. Alla såg supercoola ut i sina hjälmar. Man blir ganska mör när man har varit borta en heldag sådär så det var ju ingen höjdare att jag hade barn till 18.30. Torsdagen var i alla fall en vanlig dag men jag hann ändå knappt planera kommande vecka på den där timmen jag har. Det känns lite stressigt det där men till veckan kanske jag hinner i kapp. Hemma har jag bara hunnit med hundar och lite krattning på kvällarna. Vi hade agilitydebut ute för säsongen. Uno tyckte det var konstigt och missade slalomen flera gånger. Har virkat en del också, börjar bli ganska duktig nu om jag får säga det själv.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar