tisdag 19 maj 2015

Jobbiga dar

Vet inte om det var resan förbi Hudiksvall hem på söndagen. Eller blåsvädret i Härnösand men jag var så otroligt tom och trött på både söndagseftermiddagen och måndagen. På måndagen var soc hit så några timmar försenade blev vi med allt vi borde ha gjort. Allt stök med att fixa inför kosläpp fick mig att få lite soppatorsk. Den här tiden i fjol var jobbig det kan ju också ha betydelse. Men framförallt så är det att jag hatar att möta sommaren utan honom. Kände mig bara så trött och känslan satt kvar på tisdagen. Var helt knäckt och trodde inte jag skulle fixa jobbet. Men på nåt vis så är det sånt ös när man väl kommer dit så det går av bara farten. Det är verkligen intensiva veckor som väntar nu. Vet inte om det är bra eller dåligt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar