tisdag 19 maj 2015

Lite ledigt

Efter att jag jobbat klart på lördagsmorgonen packade jag in salsa och Uno och for till Härnösand. Hann bara köra ett agilitylopp med salsa på lördagen men hann med en hel del socialträning med Uno. Han älskar ju livet bland folk, gillar att snacka med alla utan hund. De som har hund med sig ställer han sig lite tveksam till. Gulliga Uno!!! Han tyckte inte ens det var konstigt att sova på lyhört vandrarhem. Var väldigt trött på lördagskvällen och gick också la mig vid halv tio. Hade lite att sova igen tror jag! På söndagsmorgonen ställde jag upp Uno på starten för första gången. Han fattade inte riktigt vad vi skulle göra där i första loppet. Men i det stora hela så var han suoerduktig, inga tendenser att dra av banan. Det fanns ju folk på banan han kunde hälsa på ju. Salsa fick köra två hopplopp det första var disk men det andra var riktigt fint, det blev tyvärr en löjlig vägran på en tunnel på slutet av banan. 

Här kommer en liten film på Uno:  http://youtu.be/NOPlQhM0K7M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar