tisdag 1 november 2016

Helg

Den här helgen kändes ganska effektiv. Stefan jagade så jag hjälpte till i ladugården på morgonen. Då kommer man ju onekligen igång i tid. På lördagen var jag till tandläkaren och var och handlade lite. Var även in på bibblan och lånade lite bäcker. Det var riktigt härligt väder så vi tränade lite ute, hundarna och jag. På eftermiddan röjde jag i stallet och snickarbon. Det blev riktigt snygg! Var och matade fåren. Började också bygga på en grej till foderhäcken. Köpte nämligen en ny sticksåg som jag behövde testa. Det är för att få upp balen lite, så fåren når bättre. Sedan var jag in och städade och gjorde tacos.
På Söndagen hade jag samma upplägg bara det att vi ställde om klockan också. Fixade med fårens vinterhage, fick slå ner en hel del stolpar igen. De där skitkossorna hade ju stångat omkull flera stycken av de jag slog ner förra helgen. Senare var jag till Hallen och städade, ställde om klockan och tränade lite. Hade med Uno och Vie, slalomträning blev det.
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar