söndag 27 november 2016

Veckan

Den här veckan var jobbig på en massa olika sätt. All snö försvann och det blev liksom mörkare än mörkast. Sedan blev folk sjuka i slutet på veckan. Det märks att man inte är så många när någon blir sjuk. Det löser sig ofta men allt man hade tänkt göra får man skjuta på framtiden. AP träffen på torsdagskvällen blev inställd men i stället fick jag hjälpa gubben i ladugården. Sen när jag äntligen satt mig tillrätta med paddan för att titta på så mycket bättre från i lördags då gick strömmen. Det var helt svart åt alla håll, fast på sågen hade de minsann lyse. Två timmar var vi utan och det blir ju lite strul med panna och vattenpump. Kossorna förstår ju inte att man inre ska slösa på vattnet t ex. Sedan hade jag långfredag också på det. Skönt att vi blev bjuden på glöggmys i Hårga på fredagkväll. Jonas skjutsade mig så jag drack faktiskt lite vin. En riktigt trevlig kväll som avslutades med att jag köpte 4 biljetter till Håkan Hellström i Stockholm den 9 juni. Var lite sur då biljetterna till Gävle sålde slut på mindre än 5 minuter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar