torsdag 17 november 2016

Träning, musikal, en höna och Emil

Bytte träningen med Erika på måndagen till söndagen. Det gick så bra och jag filmade ganska mycket vilket ju är bra. Det syntes så tydligt på salsa hur hon inte köper de här nya svängarna som ju Uno sätter gång på gång. På söndagskvällen var vi till Karlssons och uppvaktade Elna som fyllt år. På måndagen gick jag i ladugården för vi flyttade om, sedan stack jag till Bollnäs. Vaccinerade Uno och Salsa, var till tandläkaren och var och handlade till jobbet. Gick med hundarna på eftermiddagen och hann städa nedervåningen. På kvällen åkte jag och tittade på Elnas musikalredovisning. Otroligt duktiga! Hade både Gittan, mamma och pappa med mig. På tisdagen var det maskeradparty på fritids så det blev sån där härligt lång dag. Jag var höna och Johns dräkt kom till användning också. På onsdagen stängde jag och sedan hade Emil kommit hem. Han hade lite lyx och fick bestämma mat. Så skönt att ha honom hemma några dagar. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar