tisdag 1 november 2016

Stockholm dag 2

Sov länge och åt frukost länge. Gammalt mysigt hotell med gamla traditioner, de hade börjat med att hyra ut kuskar vad jag förstod. Sedan lyckades jag äntligen att boka gruppresan inför onsdagen. Tror jag ska byta ut x trafik mot xtra krånglig eller nåt! Vi for ut till mässan vid tio tiden, det spöregnade! Idag hann jag gå runt ordentligt, handlade en del. Några slöjdböcker och ett läromedel i musik år 1-3. Det ser riktigt bra ut! Köpte en  massagekudde till gubben, fast jag vill ha den också.  Var på en föreläsning om digitala verktyg i musikundervisningen som gav lite nya tankar faktiskt. Vi for in till stan efter tre, hämtade väskor på hotellet och en del åt. Åkte 17 bussen hem och var riktigt slut när jag kom hem. Nu har jag skrivit ut färdbevis till morgondagen, lutar mig mot massagekudden och bläddrar i mina nya bok. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar