lördag 25 februari 2017

Bra och dåligt

Vaknade på torsdagen utan den där känslan. Skönt! På jobbet började jag med att sjunga med knoppen, idag var också fröet med. Det är de allra minsta, såå gulliga! Sedan var det liksom fullt ös hela dagen. På kvällen orkade jag inte ens gå promenad, fick riktigt dåligt samvete när jag sket i det. Satte igång med Unos övningar. Fick liksom börja träna på att han ska stå bara. Såg Bollnäs få stryk hemma mot Hammarby, då Stefan köpt matchen. På fredagen hade ju jag bytt bort min korta dag så det blev jobb 8-17.30 i stället. Hann faktiskt ut med hundarna på morgonen också. Lite skillnad nu när det är ljust från 6.30. På kvällen åt vi tacos och tittade på bandy igen. Han hade köpt SAIK- VSK matchen, jag kollade på en halvlek och sedan gick jag till Hallen. Uno körde lite kontaktfält och sitt, stanna kvar. Vie och Salsa körde slalom. Salsa var såå himla duktig och sedan upptäckte jag att hon haltade när vi gick hem. Fasiken!!! Hon har ju varit riktigt fräsch länge nu. Nu haltar hon på ett fram, oftast brukar det vara bak. Men som sagt hon har pålagringar på tår i tre av sina tassar. Det brukar oftast hända i skogen också, det är nog första gången när jag tränat agility med henne. Bara så synd om henne för hon får ju verkligen ont. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar