lördag 25 februari 2017

Uno

Fick en återbudstid hos Ann i Gävle som jag tack vare snälla kollegor kunde ta. Annars hade de första lediga tid 8 mars och det kändes väldigt långt bort. Var till jobbet på förmiddan och sedan stack jag direkt efter maten. Det var snöväder och moddigt och det var ganska jobbigt att köra. Det är liksom ingen idé att köra om för kön är ändå så lång. Jag kom kanske tre minuter försent men hellre det än att inte komma fram alls. Uno klämdes igenom återigen och nu har jag fått en del att jobba med. Det värsta är att jag måste lära honom att jag får stretcha honom. Det är verkligen ingen lätt uppgift att lösa för han sätter sig liksom hela tiden. Fick lite tips på övningar på gymbollen också. Löpband tyckte hon också jag skulle testa. Då skritt och travövningar är högprioriterade. Körde hem igen och sedan var jag så trött så jag la mig och vilade. Uno var också trött.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar