tisdag 28 februari 2017

Den där jycken

Salsa, så mycket ilska som hon frambringar hos mig dagligen. Hon är ganska jobbig som startar bråk med terriern hela tiden och Vie vågar knappt vara nära henne. Hon är en riktig surkärring om jag är helt ärlig. Jag sa till gubben att hon var så knepig förra veckan. Hon gick fot med mig hela promenaden en dag. Normalt springer ju hon som en idiot. Så betedde hon sig sådär mysko igen på tisdagen förra veckan och då bara slog det mig! Det är ju dom där dagarna, de dåliga dagarna. De dagarna jag helst vill ligga kvar i sängen. Hon går vid min sida och tittar på mig. Hundar måste ju vara otroligt känsliga i så fall. Det blev så klart för mig att det är så det ligger till. En otroligt ömsint tanke för att komma från en hund "jag håller koll på dig" 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar