söndag 19 februari 2017

Error

Det har varit långt mellan gångerna nu men i onsdags vaknade jag med den igen. Känslan av att bara skita i livet. Dra täcket över huvet och stanna kvar i sängen hela dagen. Jag vet verkligen inte vad det beror på heller. Men eftersom jag är plikttrogen så klev jag ju förståss ur sängen. Gick långa vändan med hundarna så jag skulle slippa gå med dem på kvällen. Kom till jobbet och kunde inte göra det jag tänkt för gympasalen var upptagen. Då när jag ska tänka om så fungerar jag inte riktigt som jag brukar. Fick liksom sätta mig ner på en stol en stund och andas. Det blev en bra lösning ändå och det känns bra nu att vi fick den där stunden med en projektor. Sedan fick jag ett telefonsamtal på onsdag eftermiddag som rörde om lite. Får se hur utfallet på det blir, det är en förfrågan som jag måste ta ställning till. Toppade onsdagen  med AP på kvällen, vilken mest innehöll arbetsmiljöarbete. Det var en på facket som var och informerade. Då var man ganska mör när man kom hem. Orkade inte äta något riktigt heller så det blev lussebullar, choklad och kaffe på jobbet. När jag kom hem stoppade jag i mig två wienerbröd och ostbågar till efterrätt. Kändes ganska okey ändå när jag gick och la mig. 

Klart att det går längre mellan gångerna. Men när de där dagarna kommer känns det lika jäkligt som förr. Saknar dig. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar