söndag 19 februari 2017

Duktig flicka

Jag håller faktiskt i mitt kvällspromenerande med trippeln. Tar de tre yngsta och koppelpromenerar runt Fogebys. Det tar ca 40 minuter och det är riktigt skönt att lufta sig. På fredagen var jag riktigt seg efter en lång dag och pizza. Jonas kom och åt med oss och de tittade på bandy. Trots att det var segt och komma iväg var det så skönt sen. Gick förbi Hallen och fixade lite, satte upp två hinder och körde lite. Uno fick träna sitt stanna kvar och de andra utsvängar och vanliga hopp. Körde även nerfart och belöning med lådan. Uno fattar allt ganska snabbt han. Så söt! Även på lördagen promenerade jag dit, då tränade jag bakombyten på fyra hinder med Salsa och Vie. Vie fick köra lite slalom också samt att vi repeterade nerfarten och godismaskinen. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar