måndag 28 augusti 2017

Arbetsmyra

På fredagen slutade jag tidigt och Erika och jag tränade lite på eftermiddan. Då höll jag mig ganska lugn och drog inte igång med några större projekt. Egentligen så önskar jag att jag kunde vara lika avslappnad som alla andra verkar vara när man blir ledig. Det funkar dock inte riktigt så med mig, även om jag försöker prata lugnt med mig själv. Det blir alltid någon lista som jag ganska fort bockar av. Hur ska det bli nästa sommar? Det kommer ju bli mindre att göra med tiden. Vi rev ett staket och kvigorna tycker allt som händer är jätteskoj. Jag skötte fåren, städade stallet (blev en hel skopa med skrot) städade inne och skurade klart i ladugården. Har också tvättat alla hundbäddsfiltar. Var tvungen att åka och handla också 😉 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar