onsdag 9 augusti 2017

Kurs för Annika af Klercker

Det var faktiskt tur att vi preliminärbokade Hallen för det var inte dåligt vad det regnade under hela lördagen och då hade det kommit hur mycket som helst under fredagen också. Vår å var översvämmad och vägen avstängd bortot Röstbo. Det hade verkligen regnat in i servicehuset också, det blev till att torka hur mycket som helst. Var dit på förmiddagen som åskådare och sedan gick jag hem och lunchade. Själv gick vi ju på eftermiddagen mellan 14-18, Uno som fick gå och det var nog tur att han fick följa med. Han var galet taggad i alla fall, äskar ju det där med kurs han när det är fler människor där.  På söndagen sedan tog jag morgonpromenaden runt skolan och Fogeby och gick till Hallen. Trots att det äntligen slutat regna så beslöt vi att vara inne för på klubben stod liksom banan under vatten. Tränade lite med Vie och Salsa innan jag fixade med fikat och gick hem en sväng igen och kolade till fåren (om de drunknat). Var dit och kollade en stund innan vi bröt för lunch och jag tog med Uno dit. På eftermiddan kom Kristin dit med Asta så Uno var ju överlycklig, två bruna kelpisar eftersom Carro var med och kursade också. Samlade några delar av film så jag skulle komma ihåg vad vi tränade på. En från varje dag alltså det var så hätigt när man spelade sekvenserna långsamt och man verkligen ser att vi har ett samarbete, det blev också en liten film. Långtar redan till nästa gång för vi var överens om att vi borde fixa en uppföljare.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar