tisdag 15 augusti 2017

Helg

Den här helgen var det faktiskt inga tävlingar inplanerade. Hade så gärna velat åkt upp på rallytävlingarna och tittat. Tror nämligen jag ska börja med det! Måste ju göra nåt med all min fritid. Vi var till pappa en snabbis då han fyllt år på lördagen. På kvällen var vi bjudna till Gusbo på logfest hos Sälls. Det var första gången vi var bjudna och kanske sista också :-) Det var i alla fall jättetrevligt men jag tror Gubben hade lite roligare än mig. Han låg typ hela dagen på söndagen. Jag hade tagit ut en älgbiff som var jättegod men jag fick sitta där och äta den själv. Helen kom och vi tränade lite och då hade han i alla fall flyttat ner i soffan och då var klockan typ 19! Sedan körde vi iväg med Barbas bil till verkstan. Höll på att skratta ihjäl mig när han fick ut och åka i den..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar