måndag 28 augusti 2017

Bra ledig dag

Tog det faktiskt riktigt lugnt idag. Sov ganska länge, vilket var bra för jag har sovit dåligt i typ en vecka nu. Gick med hundarna och åkte och stängde med gubben på barken då det var trasigt där. Lagade mat, gjorde lasange och köttfärssås till nån annan dag. Vi skulle träna här hemma på kvällen men bytte ort då jag var i stort behov av att handla lite grejer i Bollnäs. Var i god tid så Helen och jag hann med en ganska lång promenad innan Liza dök upp. Jag hade bara Vie med så hon fick lite egentid. Vi byggde en rolig bana men jobbig, eftersom det var Liza som hittade på, brukar bli så då 😂 Städade lite eftersom jag är allergisk mot oordning, alltså ställde nummerskyltar och sandsäckar på sidan. Låste in två av tunnlarna igen, de jag plockade ut när vi skulle ha tunnelrace. Fick lite kaffe efteråt också och Vie testade prispallen som var smyckad av alla blommor 😃 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar