måndag 16 april 2018

Galet

Veckan blev intensiv, jag hade ju kurs på tisdagskvällen och sedan på onsdagen så vaknade jag med ont i halsen. Va? Jag kan ju inte bli sjuk igen. Eftersom jag vägrade att acceptera det har jag gått på Ipren hela veckan. Bokade av förskolan för att vila rösten lite. På fritids har vi jobbat med barnkonventionen och det var några som skrev egna rappar på temat. Så enkelt att skapa egen musik utifrån en mall. Emil kom hem och vi hade bokat in två dagar med esteternas sound of music. Vi ville se båda uppsättningarna fast  Elna bytte inte så mycket. Några andra spelade ju helt andra roller den andra dagen. Kan hända att vi är lite partiska men vi tyckte Elna var klart bäst. Hon hade en väldigt rolig roll och var mest hela tiden på scen. På onsdagen var Anna med och på torsdagen Stefan. Han höll sig vaken hela tiden, det var väl för obekvämt för att somna kunde jag tro. Morgonpromenaderna har varit långa och mysiga då nätterna fortsatte att vara kalla. Eftermiddagarna har varit soliga och varma. Äntligen känns det att våren är på gång. På fredagen slutade jag tidigt vilket var jätteskönt. Sedan blev vi bjuden på mat hos Anna också. En bra vecka om man bortser från halsontet då. 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar