onsdag 11 april 2018

Skönt med vardag

Trots att det är skönt med lov så är det skönt när det drar igång igen också. Helgen var ganska lugn men full av kalas, vi hade ju Gittan på lördagen och sedan för Nora och Greta på söndag. Var till Hallen en kortis på lördagen och körde lite nerfarter. Vi torkade vatten också då snön började bete sig svinit på taket vid servicehuset. På söndagskvällen var jag och tränade lite med Helen då blev det hoppteknik och slalom. Fick världens migrän när jag kom hem, illamåendet och huvudvärk höll i sig på måndagen. Måndagen var också den värsta väder dagen på länge. Det regnade och snöade hela dagen. Jag var och städade i Hallen, fy vad grusigt det blir där nu. Tänkte det skulle bli sista gången förra gången men där tog jag visst fel. Just nu skulle det var ganska skönt med utesäsong. Skönt att få ha lite kurs inne då. Sista av tre med fortsättningen, jag förstår lätt varför de vill fortsätta. De känns som de kommer ta ett tag innan det går att träna på klubben. Fick en blomma av en kursare också. Senare på kvällen hade det äntligen slutat regna så då tog vi en promenad i dunklet. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar