söndag 22 april 2018

Helg

Äntligen helg! Den började ganska konstigt med att jag studsade ur sängen 5.15 på fredagsmorgonen. Hann promenera, duscha och äta frukost länge. Jobbade till 15.30 och sedan kom Helen och lånade lite grindar. Efter det blev jag trött och segade runt ett bra tag. På kvällen var vi och handlade lite och gubben bjöd på mat, på Hambo. På lördagen knallade jag iväg till Hallen på morgonen, skulle ju ha träning men hann träna innan. Byggde upp en bana som vi även tränade på sedan. På samma uppställning kan man träna väldigt olika saker. Filmade faktiskt, det var länge sen. Började fixa med staketet runt gräsmattan på eftermiddagen, det är liksom bara några veckor sedan jag behövde bygga på dem. Nu blev det dags att börja ta bort dem igen och laga de ordinarie. På kvällen var vi ner till Biografen där Per Persson och Niklas Frisk spelade. Mysigt och lagomt långt, hemma till 21 igen. Idag söndag har jag hunnit riktigt mycket, ansökt om tävling, uppdaterat hemsidor, fixat hela staketet runt trädgården, krattat, tvättat Stefans bil och fixat rosetter. Hittade gamla som det stod freestyle på som jag inte hade hjärta att slänga liksom.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar