lördag 28 april 2018

Tiden rusar

Trodde den här veckan skulle bli lite lugnare men av någon anledning så blev det inte alls så, snarare tvärtom. På måndagen var jag ledig och trodde jag skulle hinna massor men det blev inte alls så. Var på massage och sedan fick jag ägna resten av dagen åt fårstängslet. Tur att jag gjorde det för annars hade de snart varit på rymmen, det blir nämligen grönt här och där nu. På kvällen hade jag träning för sista gången och nu ska jag inte boka upp mig på fler. På jobbet på tisdagen fick jag i alla fall bara ha sexorna. Det är liksom något av ett galet tempo nu på slutet, alla har saker de behöver göra klart. Dessutom går det bort jättemånga tisdagar då jag har musik med 4-6. Vi har liksom inte ens börjat fundera på vad vi ska sjunga på avslutningen. På tisdagskvällen var jag ute och krattade och grejade till sent. Sedan skrev jag PM också. På onsdagen stängde jag, hann bara gå med hundarna och äta innan jag kollade på ett webbinarium på skk ang nya personuppgiftslagen GDPR. På torsdagen åkte jag direkt till Bollnäs efter jobbet, in och snabbhandlade på dollar och rusta. Upp på klubben och hämtade lite grejer, fick smörgås och kaffe där. Sedan på Studiefrämjandet där vi fick lära oss lite mer om styrelsearbetet. Det var väl inte så mycket nytt, men bra ändå att i alla fall några av oss kunnat gå. Förhoppningsvis kan vi bli lite effektivare efter det här. Vi gjorde en ganska rolig övning där vi fick lägga ut kort med olika sysslor på. Vår uppgift var att placera ut de på personer i styrelsen. Otroligt intressant att se hur mycket i alla fall en person gör hos oss. Gillade dock att hon och jag fick dela på kortet ”planerar för framtiden” Kom i säng sent och var uppe tidigt för att hinna med hundar innan jobbet. Det var ju min långfredag och då vill man vara i tid på morgonen för att öppna eftersom vi har slöjd direkt på morgonen. Men jag har också så svårt att komma hem från jobbet då när jag stänger. Det blir liksom ganska lugnt då det droppar av barn och då börjar man alltid plocka med något. Kom väl därifrån vid sex. Men fint var det i alla fall! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar