onsdag 11 juli 2018

De där tre

De där tre. Tänk vad de lärde mig inom hund. Ville: vilken hund, min första riktiga, vi gjorde allt och meriterades också inom allt 😍 Zeb: stövaren, som lärde mig så mycket om inkallning, motivation och belöningar. Fantasin hade inga gränser 😂 Kovo: Som var så svår med alla sina rädslor och ändå den absolut snabbaste och lyhördaste agilityhund jag nånsin kommer få. Dagen efter flera dagar med aktiviteter med olika raser dyker den där bilden upp bland mina minnen. Jag känner mig trött och sliten men samtidigt så otroligt tacksam för det alla mina tidigare djur lärt mig.  Att de är så olika är det som är så spännande man vet ju aldrig vad man får. Hundar fascinerar mig helt enkelt och hundar är min grej. När jag blir gammal och inte kan hålla på med agility längre så kommer jag förmodligen att hålla på med någon form av specialsök. Tack till Micke Hedman för kursen i veckan och tack till Jennys snack i mentala mästare. Vilka inspiratörer det finns!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar