fredag 27 juli 2018

Småpyssel

På riktigt så är det nästan för varmt att göra något nu. Klippte faktiskt gräset på agilityplan men det var mer för att det var höga blommor som bara växte. Annars försöker jag skura lite varje dag, inne i ladugården går det också att vara. Vi var upp till Bollnäs på måndagen, var på Biltema och upp på klubben. Lämnade ett slalom jag tejpat och tog hem tidtagningen. På tisdagen hamnade jag också i Bollnäs eftersom jag skjutsade pappa till bussen. Var på Rusta och Dollar, sen våldgästade jag Bolinders för kaffe. Till och med mallarna såg ganska sega ut. Byggde faktiskt upp en kombination på tisdagskvällen när det blev svalare. Tänkte jag kanske skulle kunna träna på onsdagen men då blev det inget förutom bad, då var det något av rekord med 33 grader. Galet ju! Tog lite bilder på tidtagningen som vi testkört för att sälja den. La ut den också, synd om den står och skräpar ju. Skurade bilmattorna och körde ett pass i ladugården. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar