söndag 8 juli 2018

Hudik

När man äntligen lurar med Sara på en agilitytävling så lyckas Vie bita av henne lillfingertoppen. Hon hann i alla fall köra två lopp och Bonzo var lycklig. De har inte tävlat sedan SM i Linköping 2015 så det var galet längesedan. Jag var på väg till min start i andra loppet och har som vanligt båda brudarna med mig. Värmer de alltid tillsammans då jag liksom nu ofta har de tätt. Vet inte om det var någon leksak inblandad, jag såg verkligen inte vad som hände. Jag vet bara att Helen tänkte säga något till mig och sedan small det. Sedan satt de ihop liksom och det såg verkligen ut som att salsas öga var just under tanden. Fast man vet att man inte ska stoppa in fingrarna så gjorde vi det ändå båda två. Vi hade ändå ett varsitt bra grepp om dem i nacken så det var mycket dumt av oss. Det kom en man och kastade vatten på dem så de släppte. Efteråt visade det sig att den enda som ådrog sig något värre var Sara. Fasiken alltså, fingertoppen var helt av längs med nagelbandet. Tur att det var sjuksköterskor där och tog hand om henne, de skjutsade henne till akuten där hon fick sy. 



Å


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar