lördag 20 april 2019

Hoppade över våren 😉

Det är liksom ett härligt land vi bor i för förra veckan var det liksom vinterjacka och täckbyxor på. Nu är det så varmt så man knappt orkar göra nåt. Härliga långa dagar med vårfix blir det. Förra helgen var vi upp med hinder till klubben. A-hindret och gungan har ju stått här sedan de kom. Där var det full fart, kul eftersom det går rykten om att klubben är på utdöende 😂 Inte verkade det vara dålig stämning där heller! Hade utedebut med tjejerna, Uno fick promenera med Emil till Kilafors. Hade klubbträning både på lördagen och måndagen. Det dyker upp några nya förmågor hela tiden 🤗 
Vi var på slutproduktionen på tisdagkvällen också. De gjorde Hair men jag var inte sådär superimponerad som jag brukar vara. Ganska rörig och rökig föreställning. Vi hade några intensiva och roliga dagar på jobbet innan vi gick på ledighet. Elevens val på onsdagen och show på torsdagen. Jag hade teater på elevens val, vilket är jättemysigt. Att repetera en saga och visa upp för förskolan på bara en dag sådär är roligt och intensivt. På påskshowen imponerade väldigt många på mig, att de är modiga och vågar göra saker inför en stor publik sådär 👍
På skärtorsdagskvällen hade vi också bokat in en träff inför utställning vid Hallen. Nu blev det så fint väder så de var mest ute, jag fixade med kaffe. Nyttig information inför utställningen på söndag: Heja Kira och Sara!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar