måndag 22 april 2019

Mera sol

Påskhelgen rullade på med världens finaste väder, till och med jag hoppade i shorts och linne. Konstigt att det fortfarande är så mycket snö kvar i skogen. Jag har fortsatt och fixat i trädgården, kört undan löv och krattat. Igår så var jag upp till Bollnäs en sväng. Skulle köpa färg åt Stefan och var upp på klubben en snabbis. Uno fick köra några grejer men det var jättevarmt så vi tröttnade snabbt. Åkte förbi Liza och köpte borste som vi testade på Uno på eftermiddagen. Han accepterade den riktigt bra, han brukar ju springa och gömma sig vid borstning, städade bilen och badade Vie och Uno. 

Idag annandag påsk har jag rakat Salsa och borstat de andra igen (efter duschen). All respekt till de som jobbar med att klippa hundar, jag har klippt en hund (utan frisyr) och jag höll säkert på i tre timmar. Helt slut blev jag, i både rygg, knän och armar.  Gick runt fårens hage också på eftermiddagen. På kvällen promenerade vi ner till sjön, det går väldigt fort nu det är riktigt grönt fläckvis.

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar