torsdag 4 april 2019

Soppa

Äntligen hade folket vid skolan bjudit in till soppa igen, det var väl bara 6 år sedan sist ungefär. Det är så mysigt när man kan gå dit, lyssna på lite musik, äta soppa och dricka vin 😂 tyckte Helena var snål när jag inte fick använda strecken på rörelseutmaningen. Jag var inte helt nykter i alla fall när jag gick hem så det blev nog några steck på listan. Yr och yrvaken av vinet eller klockomställningen knallade jag iväg till Hallen på söndag förmiddag. Hann träna lite innan BK’s träning. Byggde en lång fram släpp övning som alla fick köra. De har verkligen fått nött ordförståelse på sistone så nu var det dags för en bara kör 😂 På träningen var de inte så många så vi hann två övningar. Samt att prata lite hopphinder. När jag kom hem var vi till Anna och lunchade för hon fyllde ju år och Magda och Agnes var hemma. 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar