söndag 14 april 2019

Var tar tiden vägen?

Alltså det rusar på i ett galet tempo nu. Är inne i en period då jag känner att jag inte hinner nåt men ändå får en massa gjort. Jag är i varje fall frisk trots att jag haft ont i halsen och gått med lite huvudvärk. På jobbet är det alltid någon borta nu och man planerar och ställer om flera gånger i veckan. Tror det tar på krafterna för det var länge sedan jag känt mig så trött på kvällarna. Det blev kallt igen också, nästan så man gav upp hoppet om våren. Vi hade en trevlig kväll med AW förra helgen i alla fall och på lördagen en träff med Jonna. I måndags var Maria Alexandersson här och hade kurs. Jag sprang lite med alla tre och de var duktiga. Tyckte det var jättebra att sitta som åhörare och höra att hon pratade om samma saker som jag tjatar om. Linjer, händer, släpp och kontakt. Det kändes som allt vi kört på vår förberedande gick in under detta. Har inte kunnat gått i skogen på länge men nu har det gått bra eftersom det varit så kallt på nätterna. Det är fortfarande mycket snö kvar fläckvis.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar