fredag 7 juni 2019

Veckan med Vie

En galen vecka som började med en bra söndag, Uno var bättre och Vie piggare. Jag kände mig lösningsfokuserad och det började faktiskt hända lite mer med vänster bak. Lite mer rörelse i alla fall uppe i höften. Jag kopplade på ett gummiband för att hjälpa till att dra tassen framåt. Det gick jättebra och för första gången på flera dagar kändes det som att det gick framåt. På måndagen var jag och jobbade igen en sväng, åkte till Gävle och Ann på em. Det gick riktigt bra, hon fixade att ta flera steg i trasken. På tisdagen var jag ledig. Då var vi till Strömshom på återbesök, Stefan var med och körde. Det var jätteskönt att ha sällskap, allra helst så man slipper sitta själv med sina tankar. De de var sena och det tog lång tid men de tyckte också det såg bra ut. Tror vi åt mat vid halv fem och var inte hemma förrän vid halv nio. När vi kom hem hade det varit ett blombud här och lämnat ett olivträd. Det var från Tina, så himla gulligt. Onsdagen sedan var full med tidig start, slöjd, sjunga för sexorna eftersom de åt fint och extra träning. Avslutade med fritidsjobb. Skyndade mig på apoteket för att upptäcka att de glömt att skriva ut nytt recept. Så himla jobbigt när man vet att det ska bli långhelg. Både årsdagen och födelsedagen har gått bra i alla fall. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar